از زندگی کسی

♥♥♥کلبه عاشقونه♥♥♥

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ ♥♥♥کلبه عاشقونه♥♥♥ خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

از زندگـــــی کسی حذف شدم ؛

کــــه برای داشتنش

خیلی ها را

از زندگــــــی ام حذف کرده بودمــــــــ . . . . . . .



نظرات شما عزیزان:

ابوالفضل
ساعت16:54---22 شهريور 1392
تـآ ڪــی ایــن تـ…ـ…ـرآژدے مســפֿــره زنــدگـی رآ نـــگـآه ڪــنـم؟!

دیـآلـــوگ هـآیـی ڪـه بـرآیــم دیـڪـــتـه ڪــرده اَنـد؟!

ایــن نمـآیــش تـڪـ…ـ…ـرآرے ، ایــטن פֿـنـده هـآے زورڪـ…ـ…ـی …

تـآ ڪــی؟!

دلـــم یـڪ پـ…ـ…ـلآن تـآزه میــפֿــوآهــد


مجتبی
ساعت12:43---12 شهريور 1392
سلام وبلاگت خیلی قشنگههههههه عالی بود



ب وب منم س بزن حالت عوض میشه مر30 http://msavadkooh.loxblog.com
پاسخ:mrci


ابوالفضل
ساعت11:26---11 شهريور 1392


چه موجود عجیبی است این انسان...!

وقتی صدایش می کنی،نمی شنود...

وقتی به دنبالش می روی، نمی بیند...

وقتی دوستش داری، به فکرت نیست...

اما..........

وقتی می شنود که دیگر صدایت گرفته...

وقتی می بیند که خسته در راه افتاده ای...

وقتی به فکرت هست که دیگر نیستی...




پاسخ:قشنگ بود


ابوالفضل
ساعت11:25---11 شهريور 1392
سلام وقت بخیر برام افتخاره اولین نفری هستم که از وب شما دیدن میکنم به شما تیریک میگم وب زیبایی دارین همچنین مطالبش راستی من یه وب دارم خو.شحال میشم دیدن کنید و نظر بدین

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 11 شهريور 1392برچسب:,

] [ 10:9 ] [ فرنگیس ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه